lørdag 21. mars 2009

Jeg er sååååååå syyyyyyyk :(

Det er så vidt jeg orker å taste på pc'n! I går var det så ille at Geir ville ringe ambulanse! Men æ står han a, som vi sier nordaførr. Fikk noen sinnsyke magesmerter på jobb i går og selv om jeg dyttet i meg smertestillene var det ingenting som virket. Jeg klarte ikke å gå oppreist pga smertene. Det kan vel bekskrives som kramper som overgår dine verste mareritt. Hva det er eller hva årsaken er vet jeg ikke, er bare glad det er bedre og at jeg klarer å gå noenlunde normalt. Har ikke spist noe enda for da jeg gjorde det i går kveld ble det enda værre, og det på et tidspunk da jeg trodde at nå kunne det ikke bli værre. I tillegg er hodet fullt av bomull og snørr.
Men det hjelper vel lite å klage... sukk. Nå må jeg få hodet ned på puta igjen før det svimler for meg!


Dette er hvordan jeg føler meg:


4 kommentarer:

Mary sa...

Nå spørs det om jeg får sagt noe. Æ veit du e blidd myndig, men det verka ikke så du bruka det vette æ ha gjett dæ. Kom dæ te en skikkelig undersøkelse!!! Du sei du e bedre ... ja te neste gong. Uansett æ e gla i dæ.

Mary sa...

Kan du vær så gjæv og leit fram vettet æ ha gjett dæ - og kom dæ te dokter, helst sykhus så fort som F.
Må prøv å se om jeg får lagt inn litt komentar her.

Anonym sa...

Ja her må jeg jo bare hive meg på Mary, fornuftige Mary :))) Kom deg til legen og sjekk hva dette kan være. Høres virkelig ikke bra ut.
Klem

Syrilla sa...

He,he ;O)
"Å, å, å, det går likar no!!"