onsdag 18. mars 2009

Kan det stemme? Er jeg virkelig 36 år?

I følge min kjære mamma og pappa ble jeg født 17. mars for 36 år siden . Helt ufattelig men det er vel bare å akseptere fakta. Noen dager er jeg sikker på at jeg ikke kan være mer enn et par og 20, mens da jeg våknet i dag tidlig kjentes det som om kroppen nærmer seg 70 med verkende ledd og lemmer og dundrende hodepine. Men en glovarm dusj og en Ibux kan gjøre uderverk på formen.
Jeg var hjemme med prinsen og prinsessen i går (og i dag) fordi begge hadde feber. Siden jeg hadde bursdag fikk jeg derfor formiddagsbesøk av Vigdis og lille Troy som er 4 mnd. Jeg og Geir + to andre skal være fadder for Troy når han døpes på Palmesøndag. Det er selvfølgelig stor stas og Gudmor gleder seg spesielt ;o)

Siden jeg driver å scrapper innimellom fikk jeg i oppdrag å lage bordkort til dåpen. Det ble dorull-kort med tag, og i tillegg skal det ligge en liten lyseblå firkløver-sjokolade inni til hver av gjestene. Sånn ser de ut:




Her er Gudmors lille go-gutt :D



1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhh jeg har glemt det... sorry!!!! GRATULERER MED DAGEN KJÆRE ANN KARIN...... Gave kommer susende :)