mandag 22. juni 2009

Et lite blinkskudd


I motsettning til Tuva som benytter enhver anledning til å posere foran kamera er ikke Trym like begeistret for å ta bilder. I går fikk jeg knipset dette bildet i et ubevoktet øyeblikk, og da jeg så på dem etterpå gikk det opp for meg hvor stor han er blitt... Skolegutt! Siden han alltid har gått i den barnehagen hvor jeg har jobbet har jeg alltid hatt oversikt over hvordan han har det og om det skulle være noe har jeg alltid vært i nærheten. MEn nå... blir det andre boller! Skal vi virkelig slippe han løs, helt på egen hånd ut i den store skumle verden?

Tja, kan det være så vanskelig da? Ikke i det hele tatt. JEg er da helt klar for å sende han ut på all verdens oppdagelsesreiser.... eller i hvert fall nesten ;o) Så lenge "den store verden" består av pappa som følger Trym ned til skolen hver dag før han tar bussen til jobb, og skolen ligger 2 km fra huset vårt, skal det vel gå bra. Geir fabulerer om at Trym kan gå sammen med klassekameratene, sine uten følge av voksne, etter jul i andre klasse... men de får vi nå se på!

1 kommentar:

Kystkvinnen sa...

Det går ikke ann!!!!! Det kan ikke være min Trym som har vokst så mye. Det må ha skjedd masse, siden jeg så han sist. Det er ca. 6 uker.
Jeg setter stor pris på at du nå forstår din masete mamma,
jeg er masse glad i deg, men adferden min har vel endret seg litt?? ha nydelig sommer.