søndag 7. juni 2009

Endelig er OSTER- klipperen i hus!

Etter å ha utsatt det uunngåelige (det skrives faktisk sånn, måtte google det ;D) i to år, har jeg endelig motet meg opp for å gå ut og kjøpe en klippemaskin som klipper ordentlig på lang puddelpels! Jeg synes fremdeles at det er dyrt utstyr, men av hensyn til omgivelsene mine og Bellas ve og vel var det ingen vei utenom. Og når jeg først skal ha en klippemaskin gidder jeg ikke kjøpe det to ganger fordi jeg kjøper billig først for så å bli så missfornøyd at jeg må kjøpe en til.
Det var litt skummelt å starte og klippe med den svære og utrolig kraftige Oster maskinen på bittelille Bella. Heldigvis har jeg prøvd Hildes Oster en gang før slik at jeg ikke var heeelt fersking ;) Og for en utrolig opplevelse det var å skrelle av Bella "vinterpelsen" nermest på 1-2-3 i forhold til å klippe med saks!! Resultatet ble jo sånn passe da... klippet litt for langt ned på beina bak fordi jeg holdt maskinen feil vei og den tok et kjempejafs!!! Så da er det bare å prøve å få det noenlunde likt på den andre siden også he, he, he




1 kommentar:

Anonym sa...

Oj... hun ble jo kjempefin. :)