fredag 29. mai 2009

Sykebesøk i lunchen

JEg prøvde å få avspasere for å være hjemme første dagen etter operasjonen til Balder, men siden to andre allerede hadde fått fri og en ble syk måtte jeg nøye meg med å kjøre hjem i lunchpausen. Heldigvis bor vi bare to minutter fra jobb.
Balder virket mye kvikkere i dag tidlig og midt på dagen enn han var i går når vi kom hjem. Da gikk han og sjanglet når han måtte ut på do... og det måtte han ofte siden han har fått diare! HAn sovnet så snart hode kom på gulvet og sov hele kvelden. Han klarte verken å spise eller drikke siden han var uvant med skjermen og ganske groggy i hodet ;) HAn har ikke spist noe enda men han drikker i hvert fall. (fikk han til å spise litt på ettermiddagen)

Øynene ser som forventet ut: litt hovene og "utbretta" slik at en ser hele nederste delen på innsiden. Han hadde litt puss i øynene midt på dagen som jeg tørket forsiktig bort med litt papir. Ellers kan en nesten ikke se at han er operert... det ble bare barbert bittelitt rett under øyet og når han løfter opp hodet slik at det røde ikke synes ser han helt normal ut! Bortsett fra den digre lampeskjermen som klemmer ørene inn mot hodet så det ser ut som han ikke har ører... :D he, he, he


Jeg må rette en stor takk til Ole Einar som ble med Balder til Veterinæren og fungerte som assistent under operasjonen. Men den største bragden gjorde kanskje Vigdis som holdt ut med undertegnede som satt ytterst på stolen og skravlet uavbrutt som følge av nervøsitet for "lillegutt" som lå på operasjonsbordet. Jeg vil si det så sterkt at de er VERDENS BESTE OPPDRETTERE fordi de tar så godt vare på oss valpekjøpere, og ikke minst at de bryr seg om valpenes ve og vel så lenge de lever. TUSEN TAKK!

Det var en utrolig god følelse å se han logre med halen, selv om han var både medtatt og vaklende der han stod på utsiden sammen med Ole Einar, da jeg kom for å hente han.

Ingen kommentarer: