søndag 10. mai 2009

Cathrines konfirmajon



Her er Cathrine i bunad på konfirmasjonsdagen 9.mai 2009 øverst, og i en mer avslappet og "sivil" utgave nederst!
Både sermonien i Hurtigrutens Hus på Stokkmarknes, og festmiddagen på Holmstad grendehus var veldig koselig og rørende. Cathrine er ei flott jente og det ble også gjenspeilet i alle talene som inneholdt mange god-ord og lykkeønskninger til henne.

Det var ekstra koselig for meg siden jeg fikk hilst på alle tanter og onkler som jeg ikke har sett på evigheter!

Det ble naturlig nok en lang dag, og da klokka var halv ni på kvelden kom Tuva og forlangte at vi skulle dra hjem fordi hun var så sliten! Hun sovnet selvfølgelig i bilen og leet ikke på et øye da jeg kledde av henne pyntekjole, strømpebkser og hårspener. Det beste var nesten at hun sov helt til halv ni nå i morges!!!!!! :D
Trym ville ikke hjem i det hele tatt fordi han hadde funnet tonen med 11 år gamle Tarjei som hjalp han med det nye Pokemon-spillet ;o)

Til slutt må jeg bare ta med et bilde av Cathrine og Oldemor Oddny (min mormor) som er 82 år.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så stoooor hun er blitt, hi hi!! Gratulerer med vel overstått Cathrine og så bra at dere har hatt sånn en fin dag :)

Kystkvinnen sa...

E enig med deg at det var en minnerik dag. jeg er enig med Tuva. Klokka 21 var jeg og dønn sliten.