onsdag 27. mai 2009

Balder skal opereres

I morgen ettermiddag skal jeg opp til Eidsvoll for å Operere Øynene til Balder. HAn har vært plaget med gjentatte betennelser siden han var liten og nå viser det seg at han også har fått en skade på høyre hornhinne også. Årsaken til problemene er overskuddshud under øynene som gjør at nedre øyelokk ruller seg innover og irriterer øyet. Det kan sammenlignes med å operere bort poser under øynene selv om mennesker gjør det av skønnhets-grunner. Det er jo ikke noen stor operasjon men litt skummelt er det jo allikevel! JEg skal levere levere Balder hos Vidis og Ole Einar på Kennel Cafrida, og mens Vigdis må slite med en nervøs hundeeier tar Ole Einar Balder med til veterinæren. Veterinær Gisle er nermest ekspert på Bernere fordi han har jobet med disse hundene i mange år, og Kennel Cafrida bruker alltid han til sine hunder. Så da får jeg vel bare tro at alt går bra...

2 kommentarer:

Kystkvinnen sa...

Som jeg sa til Hilde - En føler seg like hjepesløs når det er noe med sine firbente venner som med barnea.
Jeg kunne godt vært der nede. Få hør når dere er ferdig og lykke til.

Anonym sa...

Hei Ann Karin :) Lykke til med Balder idag. Dette kommer til å gå bra. Stor klem