tirsdag 5. mai 2009

Bilder av de nye terassemøblene ;o)

Med denne terassekroken skal vi nok få mange fine dager og koselige kvelder gjennom sommeren. Og når det blir mørkt om kveldene tenner vi MASSE lys! Gørrkoslig!!! ;o)

Nå er det bare å vente på at det blir litt varmere i været... sånn at jeg kan pynte opp med litt sommerblomster også.

Da jeg skulle kjøpe tilbehør gikk jeg først til Kremmerhuset for å få litt innspirasjon. Der fant jeg den turkise duken med brune blomsterdetaljer og en turkis plastkurv som jeg tenkte å

ha blomster i. (står oppå hylla) Med det som utgangspunkt gikk jeg videre på senteret og fant puter, pledd og den turkis/brune bastkurven på Kid.
Jeg ville ha svarte lykter som som henger på veggen og på Nille fant jeg noen som var perfekt i størrelse til en grei pris. Der kjøpte jeg også små og store kubbelys, plastfat i sølv og de to små t-lysestakene. Hylleknektene til hylle og lykter er fra Ikea. Det er også den turkise posen ved siden av sofaen som det ligger noen ekstra pledd i.



Kurvlyktene fikk jeg i avsluttningsgave fra kollegaer i Årvollskogen barnehage i fjord.














3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!!Det ble utrolig fint Ann Karin. Finere og mer gjennomført uteplass har dere aldri hatt :) Æsj nå kjenner jeg misunnelsen overta litt, tilbehøret var jo bare superlekkert. :) Det er dere vel unt, og jeg kan se dere for meg der dere sitter og nibber til stettglass med godt innhold og filosoferer over livets store mysterium.... :)

Syrilla sa...

Ja, ikke sant! Gleder meg til dere tar turen innover slik at vi kan ta en ordentlig grill/vin aften i den nye kosekroken vår ;o)

Anonym sa...

Ja jeg også ;) det blir super duper kos!!