lørdag 3. januar 2009

Litt scrapping

For tiden er scrapping den hobbyen jeg bruker mest tid på. Og førjulstiden var jo spesiell travel fordi jeg synes det er gøy å lage julekort som jeg sender til familie og venner. I år laget jeg flest mappekort. Det er et kort som åpnes nedenfra og med en lomme inni som kan fylles med forskjellig godt! Jeg la Nidars marsipangris med sjokoladetrekk eller en julenisse av melkesjokolade. Mappekort er morsomme, enkle og relativt raske å lage. Jeg legger ut en link HER med oppskrift på mappekort.
Desverre glemte jeg å ta bilde av 4 mappekort før jeg sendte dem... jeg var nok ute i siste liten med noen av dem ;o)

Her er noe av det andre jeg laget til jula 2008:






En av venninnene mine fikk en gutte-baby i høst, og han måtte jo selvfølgelig få et Ole Brumm-kort. Det er pyntet på innsiden også, og set så sånn ut:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Ann Karin.. Endelig oppe å går ser jeg så koslig. :) Gratulerer med 2 plass på Balder, det var jo kjempeflott. Mappekortene dine er bare kjempelekre og du er god. Vi kom hjem i dag fra en kjempefin nyttårsfeiring i Vrådal med gode venner og god mat. Ungene storkoste seg og da har vi det også bra. :) Stor klem