søndag 11. januar 2009

Ny renesanse for dorullpapp ;o)

Ja, du leste riktig! Til disse kortene har jeg brukt innmaten i doruller som jeg har presset flate og pyntet med papir, bånd og litt annet stasj.

Disse kortene var faktisk utrolig raske å lage. Jeg har ikke pyntet så veldig mye i dag siden det var en prøve... men det vil ikke ta så veldig mye lengere tid om du pynter litt mer.

Det grønne dinosaurus-kortet skal Trym gi bort når han skal i bursdagsselskap neste lørdag ;o)





I tillegg lager jeg en tag/ innstikk-kort som jeg putter inni kortet.
Det er også plass til en liten sjokolade inni kortet, f.eks. en liten eventyrsjokolade (barnestørrelse)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg trodde jeg hadde skrevet det, men det hadde jeg jo ikke. Disse do rull kortene dine var skikkelig fine :) Ble faktisk litt overrasket, du er jo helt på utsiden av komfortsonen din i forhold til farger. Veldig fine :)